H έρευνα αγοράς: "MarketClearView, Market & Competitor Analysis"

Η ενότητα αυτή έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους επιμορφούμενους και τις επιμορφούμενες στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας Έρευνας Αγοράς. Για το λόγο αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα εικονικό σενάριο το οποίο αφορά τον σχεδιασμό και υλοποίηση Έρευνας Αγοράς με τίτλο Market & Competitor Analysis.

Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιείται για τις ανάγκες της εικονικής εταιρίας κινητής τηλεφωνίας MarketClearView. Φυσικά, η επιλογή του σεναρίου αναφορικά με το χώρο της κινητής τηλεφωνίας δεν είναι τυχαία. Ο εν λόγω χώρος του Επιχειρείν είναι δυναμικός και χαρακτηρίζεται από γρήγορες μεταβολές των παρεχόμενων προϊόντων από τις εταιρίες του κλάδου. Η ταχύτητα μεταβολής των παρεχομένων προγραμμάτων στον χώρο αυτό δεν επιτρέπει σε μια εταιρία να γνωρίζει με σαφήνεια τις κινήσεις των άλλων «παικτών». Μέσα από την περιγραφή όλων των βημάτων υλοποίησης της εικονικής έρευνας Market & Competitor Analysis θα γίνει κατανοητή όχι μόνο η σημασία που έχει η Έρευνα Αγοράς για την επιβίωση των εταιριών αλλά και ο τρόπος εφαρμογής της, από τη φάση του σχεδιασμού έως τη φάση της παράδοσης των αποτελεσμάτων της έρευνας από την ανάδοχη εταιρία.

Μετά το πέρας της ενότητας αυτής θα έχετε κατανοήσει:

  • Τους λόγους που ωθούν μια εταιρία να προβεί σε έρευνα αγοράς.
  • Τους συνήθεις τρόπους με τους οποίους υλοποιείται η έρευνα αγοράς.
  • Τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η επιτυχής ή μη προσέλκυση νέων πελατών και η διακράτηση των ήδη υπαρχόντων.
  • Τις διαδικασίες επιλογής στρατηγικής υλοποίησης της Έρευνας Αγοράς.
  • Την εννοιολόγηση των χαρακτηριστικών των ερωτωμένων και πως αυτή επιτυγχάνεται. Παράλληλα, θα μπορείτε να περιγράψετε τους συνήθεις τρόπους μετασχηματισμού των δεδομένων.
  • Την λειτουργικοποίηση και τη συγκρότηση του εργαλείου της έρευνας. Παράλληλα, θα αναγνωρίσετε τη σημασία που έχει για την έρευνα η πιλοτική εφαρμογή του εν λόγω εργαλείου.
  • Τον τρόπο επιλογής και εφαρμογής του δειγματοληπτικού πλαισίου.
  • Τη σημασία και το είδος των ποιοτικών κριτηρίων.
  • Τη σημασία που έχει ο καθορισμός των διαδικασιών διαχείρισης περιπτώσεων, δεδομένων και δημοσιοποίησης στην εξασφάλιση ποιοτικών αποτελεσμάτων για την έρευνα.
  • Τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνεται ο προσδιορισμός των απαραίτητων πόρων και πως γίνεται η κατανομή τους για την επιτυχή διεξαγωγή της Έρευνας Αγοράς.
  • Τη σημασία της στρατολόγησης των ερωτωμένων και τους τρόπους υλοποίησης της.
  • Τα ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων που ανακύπτουν στην υλοποίηση της έρευνας και πως αυτά επηρεάζουν την ποιότητα των αποτελεσμάτων.
  • Τη σημασία των διαδικασιών ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων στην ποιότητα της έρευνας και τον τρόπο υλοποίησής τους.
  • Τον τρόπο διαχείρισης και δημοσιοποίησης δεδομένων που εμπίπτουν στο GDPR.
  • Τον τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων της Έρευνας Αγοράς στους δικαιούχους.